måndag 9 mars 2009

snökonst


Hej allihop! Jag hade tråkigt igår. Det berodde nog mest på att jag skyllde på min tandvärk och inte tog mig för att dansa, vilket säkert var bra för jag ville inte svullna upp och börja blöda igen!

Så jag gick ut på en kvällspromenad. Det bästa och sämsta med att gå kvällspromenad i min stadsdel av Umeå, som av många räknas som långt bort, är att man är ensam. Helt ensam. Jag såg totalt 4 personer. En som låste sin cykel vid pizzerian, två som cyklade förbi mig vid mataffären och en som joggade förbi när jag redan börjat med mitt snöklottrande

Så kom jag på den briljanta idén att mula mig själv på ett sätt så mitt ansikte fastnade i snön som ett avtryck. Så här blev det:

Det skulle vara kul att se fler ansikten i snön, det är lite kallt men det blir fint och lite roligare. Så ut med dig nu medan snön ligger kvar! Skriv sedan i gästboken var du har gjort det så kan jag gå dit och kolla... Eller så kan du skicka en bild. 

4 kommentarer:

  1. snyggt det blev, ansiktet. jag ska prata med pappa om att boka biljetter imorgon. egentligen vill jag inte åka så mycket men skulle nog behöva det och jag saknar ju faktiskt dig!

    SvaraRadera
  2. Kul att få se lite snö-grafitti. Ansiktet blev hur fint som helst!!!
    Ha de så bra du bara kan! mvh LeVaRe eller manotanten.

    SvaraRadera
  3. Snökonst kan vara ett trevligt tidsfördriv!

    SvaraRadera
  4. men vi söderut har ju inte så mycket snö kvar...

    SvaraRadera