tisdag 10 mars 2009

se bra film!


Den här veckan har varit den mest smärtfyllda veckan hittills under 2009. Det är inte roligt att operera ut en visdomstand kan jag säga, men vissa saker måste bara göras. Det värsta är att det gör ont i flera dagar efteråt (hittills sex  dagar för min del). 

Det roliga jag tänkte hitta på den här veckan och som jag kan tipsa andra i Umeå om är att gå på  Filmstudion Bio Marx. Imorgon, torsdag, visas den isländska filmen Noi Albinoi. De visar 10 filmer under vårterminen och 7 är kvar. Man kan antingen köpa ett 10-filmskort för 320kr eller ett 3-filmskort för 175kr. Visningarna är varje torsdag klockan 19.00 i salongen Bio Marx i Umeå Folkets Hus.

Kom dit så ses vi!

2 kommentarer:

  1. Najs syrran! när pappa kommer hem från banken ska vi fika sen blir det biljettbokning! :O jag är nervös...

    SvaraRadera
  2. Sånt där är bra, dock vet jag inte om det finns här. Men mer kultur åt folket!

    SvaraRadera