söndag 31 maj 2009

Rensa ditt avlopp!

Det här är kanske varken den roligaste eller den fräschaste 365-saken du kan göra men se det som ett nödvändigt ont. Det är faktiskt nödvändigt att rensa sitt avlopp ibland. Idag rensade jag duschavloppet, där satt det en massa långa hår och grått gegga som luktade äckligt. Jag gjorde det inte för att det var stopp utan för att jag snart ska flytta och då känns det ju roligare för den som flyttar in om det inte är massa tovehår och toveäckel i avloppet. 

Vad har du gjort för äckligt idag?

2 kommentarer:

  1. vad bra att du är korthårig nuförtiden då!

    SvaraRadera
  2. Jag borde, men jag flyr utomlands istället och har avtalat med min styvpappa att om han nu vill låna lägenheten i sommar så får han det mot att han städar den, mowhahah.

    SvaraRadera