lördag 6 juni 2009

Fly fältet!

Jag har flytt fältet. Packat pappas kappsäck och flyttat ut från mitt rum i Umeå. Numera bor jag lite längre söderut och lite närmre havet. Vad ska hända med bloggen? Känns konstigt att tipsa om saker man kan göra i Umeå när jag inte är där och inte kommer att vara där på väldigt länge. Kanske startar jag 365 saker du kan äta eller så gör jag inte det. Kanske blir det 365 i ett annat land fram över. Vi får se. Men läs mina gamla inlägg och bli inspirerade! Och framförallt läs UGGLANS 365blogg som är betydligt mer Umeåbaserad än denna. 

Ha en skön sommar! 

2 kommentarer:

  1. Jag är villig att fortsätta 365 Umeå-bloggen ifall du ska lägga ner!

    SvaraRadera
  2. varför skriver du en umeå blog om du inte bor där? kanske bättre att lämna över pinnen till en umeå bo. ska säga att jag blev faktiskt sjukt besviken när jag insåg att det liksom handla om "fel" stad. man vill ju läsa om umeå ju!!! :)


    annars så är ju blogen fin... men som sagt. fel stad. *suck*

    hälsningar/Gullis

    SvaraRadera