måndag 20 april 2009

Unna dig massage!

Idag har jag unnat mig att bli masserad av en riktig massör! Det var skönt och jag kände mig helt glad när jag promenerade hem i det vackra kvällsljuset. Kunde inte låta bli att gå förbi mataffären och köpa mig en passionsfrukt, nyponsoppa och keso. Nu har jag ätit passionsfrukten och ska strax äta en skål nyponsoppa med keso. Har även passat på att kombinera två saker genom att blanda två tesorter i en kopp (det smakar bra). 

Vill du också få massage av en duktig och trevlig massör som inte tar hutlösa priser? Jag tycker att det är ett utmärkt sätt att ta hand om sig själv, som man så ofta uppmanar folk att göra. Ta hand om dig själv och maila Hanna som masserade mig: hanna_0703@hotmail.com. Det var riktigt gött!

1 kommentar:

  1. Svar: Ah tiimari har alltid haft billiga såpbubblor ju... jag älskar såpbubblor. och den röda bollen i biblioteket såg jag inte till! var fanns den?

    SvaraRadera