måndag 2 november 2009

Rensa ditt kylskåp!

Detta är tråkigt. Detta är i stil med rensa ditt avlopp. Men det är skönt att ha det gjort. Igår gjorde jag en liten rensning. Som tur var (i detta fall) har jag bara en hylla i kylskåpet, eller två. Jag hade sparat en linspastej som blivit lite gammal. Möglet hade olika färg. Intressant. Jag luktade inte. Jag slängde innehållet och diskade burken. 

Igår hördes inga skott. Det var konstigt. Jag kanske sov för gott för att vakna, men jag tror inte det. Det är mystiskt. Kanske orkade inte skjutmänniskan gå upp och skjuta. Kanske var han eller hon i El Rocío för att det är långhelg. Vem vet. 

Idag är det allahelgona i Spanien, så jag är ledig. 4 dagars helg och 3 dagars arbete. Helt okej. Jag har varit på stranden och i Niebla där det nu är en medeltidsmarknad. Idag ska jag till kyrkogården och titta lite. Det är många utflykter och det gillar jag. Har du gjort någon utflykt det senaste? Vart? 

Kommentera gärna och berätta om fynden i kylskåpet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar