söndag 29 augusti 2010

365UME back in town!

Nu kan alla som blivit förvirrade av att 365UME inte har varit i Umeå bli lugna: Vi är tillbaka! Detta innebär att ni i fortsättningen ska kunna läsa om vad man kan göra i just Umeå. 

Det närmaste jag ska försöka mig på är att sticka eller virka en mössa eller två. Det är nämligen mycket kallare i Umeå än vad jag hade räknat med!

Det senaste jag "gjort" är att lära känna två katter. Pip och Musse Pigg heter de, om jag får bestämma. Annars går jag mest här och förbereder inför terminsstart imorgon. Det ska bli spännande att träffa nya människor och få en ny klass.

Jag tycker att det är skönt att vara tillbaka och få vina fram på min svarta cykel igen! 

Vi ses!

2 kommentarer:

  1. ja!!! ser framemot umeå-nyheter så jag inte glömmer bort stan :)

    SvaraRadera
  2. nästa inlägg kan ju ha rubriken "skaffa jobb". :D eller alternativt "skaffa lägenhet" (jag har börjat söka lägenhet lite mer seriöst nu)

    SvaraRadera