fredag 20 april 2012

Påsken

Denna påsk spenderades på västkusten, istället för i påskdöda Umeå (det var åtminstone väldigt dött här förra påsken!).
På tåget ner läste jag ut serieromanen Mats Kamp av Mats Jonsson. Han har tydligen publicerat serieböcker innan denna, men de har jag missat. Den här var väldigt bra och jag sträckläste den nästan.
 Så här är den ritad:
Rekommenderas starkt, särskilt till sådana personer som snart ska bli förälder, kanske särskilt till de som snart ska bli pappa! 

2 kommentarer:

  1. Jag ska varken bli förälder eller pappa, så då slipper jag läsa serieboken. Bra, för jag tycker ju inte riktigt lika mycket om serier som du gör :)

    SvaraRadera
  2. Men nu har jag läst en ny seriebok som är asbra! Får la blogga om den imorn eller nåt! Tror den skulle passa dig... kanske.

    SvaraRadera