fredag 18 september 2009

Gå på Jympa!

Häromdagen var jag för första gången frivilligt på Jympa på Friskis och Svettis som är en kedja med träningsanläggningar i södra Sverige, t ex Göteborg. Det var intressant och väldigt jobbigt. Det var mycket hopp och studts men även styrka. Det jag tyckte var svårast var att få ihop arm- och benrörelserna på ett snyggt sätt och att göra armhävningar och situps och sånt som jag inte försökt med sen i sjuan. Men det var ändå kul. Efteråt bastade vi (jag och mitt moraliska stöd) och sedan gick vi och åt indisk mat.

1 kommentar:

  1. heja tove!!! jag är mycket på olika gruppträningspass på iksu och man lär sig efter några gånger att hänga med i alla arm- och benviftar :) fast idag orkade jag inte gå på mitt planerade pass :( simmar du ännu?

    SvaraRadera