måndag 3 augusti 2009

Promenera i regnet!

Idag regnar det i Göteborg och jag har hört att det har regnat en del i Umeå i sommar också. Trots detta kan man hitta på saker, man måste inte sätta sig framför TV:n och låta en dag passera som man aldrig kommer att minnas. Idag ska jag gå ut och gå i regnet, har redan tagit en minipromenad och väntar på att min promenadkompis ska dyka upp (ur en vattenpöl). Utrustningen består av regnkläder och rättså vattentäta gympaskor, det hade nog varit bättre med stövlar om jag hade haft några. Sedan ska jag baka chokladbollar och kanske spela lite Kalaha. 

1 kommentar:

  1. jag tycker om regn! tycker om att vara ute i regnväder om jag är förberedd på det. inte så skoj om man inte är det... sen så är det mysigt att vara inomhus oxå när det regnar. perfekt mysväder :) jag funderar på att köpa såna där kortskaftade stövlar, "city"-gummistövlar :P

    SvaraRadera