söndag 29 januari 2012

Boktips

Denna bok upptäckte jag när jag var barnvakt lite innan jul. Jag tänkte bara kolla hur den började, se om den verkade bra. Och det verkade den! Väldigt bra till och med. Den är spännande och väcker ens nyfikenhet. Kort sagt kan jag säga att det händer konstiga saker hela tiden (men jag har bara kommit till s. 140 av 741 så jag kan inte ge något helhetsomdöme precis). Sveriges Radio har tydligen haft en bokcirkel om boken, tror jag ska lyssna på det.
Även om jag inte läst ut boken än så kan jag lätt rekommendera den!



I förmiddags var jag ute och promenerade i denna vackra natur.

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag läser en bok som heter Shantaram nu. Typ 900 sidor och jättebra! Den får bli ditt nästa bokprojekt. Okej? Du kan få låna den om jag har hunnit läsa ut den innan påsk. Puss och kram!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tänkte att vi kunde byta på påsk. Pappa nämnde att du läste en lång bok med en scen då det kom en björn hem till en kille och ville ha en kram! :)

    SvaraRadera
  3. Ja det stämmer! Tänk att han lyssnade när jag läste för honom. Det gör aldrig J. :( Men jag läser högt ibland ändå, hihi.

    SvaraRadera